95.0

Förra veckan var jag flitig. Vi skrev klart b-uppsatsen, genomförde en opponering och en revidering av den. Pluggade och skrev två tentor, varav en gick bra och en gick skit. Kognitionspsykologi är i grund och botten ett roligt ämne, men när man har en lärare som inte verkar förstå hur man är mänsklig, så resulterar det i att ämnet blir helt åt helvete hemskt. Men jag får helt enkelt hålla alla tummar och tår på att metodtentan gick bra, för annars blir det behörighetsproblem till metod C, som förövrigt tillsammans med C-uppsats ska läsas under våren. Jag ska även läsa konsumentpsykologi under våren, vilket jag starkt ser fram emot. Speciellt när man har turen att ha en de bästa lärarna i den kursen. Kan inte vara annat än förväntansfull.
För första gången på mycket länge är jag heelt ledig. 14/1-24/1, det är inte dåligt det. Dessutom ligger jag mellan två kurser, så jag har ingenting att plugga heller. Det är hur skönt som helst. Och det bästa av allt, man behöver inte ha ångest bara för att man inte pluggar, för jag har ingenting att plugga! Hö hö...

Ibland blir det torrlagt på musikfronten. Ibland finns det ingen bra musik alls. Men nu, nu finns det massa bra låtar. Här är några av dem som går på repeat på spotify;

  • Flo Rida - Turn around
  • Flo Rida feat Akon - Who dat girl
  • Mohombi feat Akon - Dirty situation
  • Kanye West - All of the lights
  • Trey Songs - Bottoms up
  • Lil Wayne - 6 foot 7 foot
  • T.I. feat Eminem - That's all she wrote
  • Taio Cruz feat Kylie Minogue - Higher
  • Slash feat Fergie - Beautiful Dangerous
  • Nicole Scherzinger - Poison

Mycket bra musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0