94.0

När ens vardag består av tentaplugg, uppsatsskrivande, förberedning inför opponering + tusen saker till, tenderar man att inte hinna så mycket annat. Vilket kan vara otroligt frustrerande då man har en massa annat att göra och vill hinna med. De senaste dagarna har varit nästan exakt lika, det vill säga; vakna, äta frukost, duscha, åka till skolan o plugga, åka hem och äta, åka till gymmet, duscha, dö framför soffan i cirka 15 min (ungefär !!!), sedan gå och lägga sig. Sen nästa dag, runt runt, samma igen. Spännande? Nja, inte direkt va! Men jag insåg att jag är helt ledigt mellan den 17 jan till och med den 24 jan. Hade totalt missat detta. Och den bästa av allt är att, jag tentar av alla kurser och redovisar allt, vilket innebär att det inte finns någonting att plugga. Hörde ni? INGENTING. Jag tror att det är första gången sedan jag började högskolan! Och då ska jag njuta... Verkligen njuta!


_____________________

Write me off your list
Make this the last kiss, I'll walk away
Why don't we talk about it?
I'm only here don't shout it
Given time we'll forget
Let's pretend we never met
Screw you, I didn't like your taste
Anyway, I chose you and that's all gone to waste
And find another you
I hope you blow away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0