109.0

Jag har klarat den kvantitativa deltentan, och fick 12 poäng, vilket var gränsen för G. Jag blev jätteglad och lättad, men även otroligt chockad. Nu får man hålla tummarna att även den kvalitativa deltentan går vägen. Sen vore det trevligt att få G på hemtentan i konsumentpsykologi också.
Idag är det dags att börja med C-uppsatsen påriktigt. Vi har hittat en del artiklar som ska läsas och granskas och sen även rätta intervjuguiden så att vi kan börja med våra intervjuer så fort som möjligt. Jag kan med säkerhet säga att det är ett stort arbete vi har framför oss och jag är ganska nervös och stressad inför det. Vi får helt enkelt hålla tummarna att det kommer gå bra.

Imorgon hoppas jag att Färjestad vinner SM-guld! Vi leder med 3-1 i matcher mot Skellefteå! HEJA FÄRJESTAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0