57.0

Fenomenet strumpor och dessa försvinnande är en grej för sig. Några gånger per år brukar jag försöka fylla på min strumplåda. Men trots att jag köper nya och köper nya, är min strumplåda alltid tom. Jag brukar alltid köpa svarta strumpor, vilket min bror och far också använder. Men skillnaden är att jag har minst 5 storlekar mindre än båda dem och att jag alltid köper med någon liten figur eller blomma på, så att de ska förstå att det är tjejstrumpor. Men trots att jag gjort denna markering på mitt strumprevir lyckas mina strumpor ändå alltid försvinna. Och jag förstår inte hur... Jag har alltid en strumpa kvar av varje sort, och eftersom jag då  endast har ett antal att använda blir dessa söndertvättade vilket resulterar i att alla mina strumpor innehåller minst två hål. Och alla vet att det inte är någon hit att gå med strumpor med hål i... Istället för att helt enkelt välja vilka strumpor jag ska ha, blir det istället att välja vilka strumpor som har minst hål i så att det blir så bekvämt som möjligt. Ja, men köp nya strumpor då? Ja, jag gjorde det förra helgen, och jag hittar bara ett par. Vem äter upp mina strumpor?
Min spontana gissning är Juha. Känner du dig skyldig?

Kommentarer
Postat av: Juha <3

haha, skyll på mig bara. :) Bara för jag äter tandkräm, behöver jag inte äta strumpor. :D <3

2010-05-27 @ 05:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0