54.0

Med så mycket tankar och ord i huvudet, lyckas jag ändå inte få ner dem i min hemtenta. Jag har dock bara cirka 800 ord kvar att få ut. Men det är lättare sagt än gjort. När jag får upp skrivglöden och tycker att jag skrivit massor, inser jag att det bara är 90 ord jag har fått ner. Inte alls peppande. Försöker gå ut och sätta mig varje gång jag läser i böckerna för att hitta referenser. Det för att få njuta av att det för en gångsskull är varmt i luften. Just nu är det 23 grader på baksidan och det är underbart. Har försökt sitta ute med datorn och plugga, vilket varit planen hela terminen också. Men eftersom jag inte är så mycket självdiciplin blir det att jag tittar och lyssnar på allting som är utomhus. Därför har slusatsen blivit: ska jag få någonting gjort bör jag sitta inomhus.

 Längtar tills den 3e juni då alla mina fyra hemtentor är inlämnade och jag skrivit ihop ungefär 30 sidor sammanlagt.
Suuuuck...

Kommentarer
Postat av: Juha <3

Keep up the good work, hjärtat. Du är superduktig! <3

2010-05-19 @ 17:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0