46.0

Nu har jag snart lyckats skriva en sida på min hemtenta. Är uppe i snart 500 ord, och det innebär att jag har 2500 ord kvar att skriva. Mitt mål att försöka få ihop 1500 ord idag, det vet jag inte om jag kommer klara av. Men jag är på god väg och har ett par timmar kvar innan dag är slut. Imorgon blir det en heldag i skolan, där jag ska försöka komma igång med en annan examinationsuppgift. Förhoppningsvis kommer jag inte behöva stressa sönder mig om några veckor. För faktum är ju att fyra hemtentor/examinationsuppgifter ska vara klara och inlämnade om cirka 3 veckor. Panik? Ja tack!

På menyn står det grekisk pyttipanna, med kyckling, klyftpotatis, tomater, fetaost m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0