26.0

Kollade nyss in smhi.se för att kolla hur vädret i veckan kommer bli. Självklart är det regn, regn och åter regn som är prognosen och alla som känner mig vet att bland det värsta jag vet är nederbörd. Nederbörden kan komma på natten när jag sover, men på dagarna vill jag ha en torr omgivning. Fy!
Jag vill ha vår nu, nu Nu!

Igår var jag och Juha på stan och jag fick lite nya saker. En tunika, leggings, bh o en dvdbox! Är jättenöjd. Tack hjärtat. Nu väntar jag bara på att det ska bli torrt och varmt så jag får använda mina nya saker i vårsolen, tillsammans med mina nya ballerina som står i garderoben och samlar damm. När man köper sommarkläder så borde snön förstå att det är dags att försvinna.
Stick!

Kommentarer
Postat av: sara månsson

Men det är ju rätt bra att det regnar ändå, för då försvinner snön fortare! =)



Hoppas allt är bra med dig!

Kram

2010-03-28 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0