24.0

När jag nyss gick ut för att hämta posten såg jag att jag fått ett vitt paket. Iver och glädje spred sig i kroppen. "Jag har fått en present!". När jag sedan öppnade paketet innehöll det ett paket kakor, en liten lapp och en cdskiva. Faktum är att Axfood har skapat ett nytt varumärke som ska säljas på Hemköp och Willys, och därför får vi anställda ett smakprov. Sortimentet är ganska stort och både jag och pappa fick ett varsitt paket kakor. De vill säkert göda oss lite med förhoppningen att jag ska bli tjockare inför sommaren. Eller så försöker Hemköp helt enkelt leva upp till sin slogan: "För oss som älskar mat". Och då måste ju personalen vara tjocka, för hur ska man annars kunna tolka att man älskar mat? Man kan ju inte gå runt med brödsmulor i håret och såsfläckar på tröjan. Nej vi gör personalen tjocka istället.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill också ha kakor på posten!

2010-03-22 @ 12:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0