23.0

Efter en trevlig dag på stan med Malin och Ellen känner jag mig mycket nöjd. Först gick vi runt på stan, åt god (!!) mat på den grekiska kolgrillsbaren för att sedan ta ett glas vin på tabazco. Dock blev det en söt, halloninspirerad alkoholfri drink för min del. Mycket god måste jag inflika!

Imorgon ska jag hämta Juha på flygplatsen. Han har som sagt spenderat några dagar i London och nu tycker jag att det är på tiden att han kommer hem. Till hans försvar har han bara varit där sen i onsdags och till mitt försvar tycker jag om att ha honom i min närhet och kan inte vänta tills jag får ge honom en kram igen.. Som en töntig liten kär flicka tänkte jag gå och lägga mig nu och lukta lite smått på hans tröja som han lämnat kvar här. Det är töntigt, det är omoget och fjantigt, men vad gör man inte när man är kär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0