22.0

Att jag för en gång skull tagit tag i mig själv och kommit iväg och solat tre gånger denna vecka gör mig inte bara stolt, utan också glad. Jag kan alltså titta ner på en brun mage, sådär i mitten av mars med snöslask och 3 grader utomhus. Att resultatet kommit såpass fort gör att jag inte vill ge upp och kommer därför fortsätta sola effektivt nu. Man mår faktiskt mycket bättre om man har lite färg på huden. Det är liksom inte kul att ha möjligheten att lägga sig naken i snön och helt smälta in.

Har förövrigt varit duktig att i tisdags gå till stan och sedan hem. Enligt eniros kartor och avståndsräknare har jag gått över 1 mil den dagen. Okej, det var en gång, för två dagar sen, men det är stort för att vara mig och jag kommer garanterat leva några dagar framöver med stolthet att jag faktiskt tog arslet ur sängen och gick.

Eftersom jag hade en tidig lektion idag innebär det att jag är trött och sängen har inte på länge varit så lockande. Det enda som saknas är Juha, men han springer runt i London och roar sig.. Inte ett dugg avundsjuk, inte ett dugg!


Kommentarer
Postat av: T.I.L

Ja, jag såg dig på stan och du har fan blivit lite brun. ler

2010-03-22 @ 12:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0