21.0

När Juha kom i fredags överraskade han mig med blommor. Jag blev jätteglad och som den lilla kock jag ibland är lagade jag plankstek åt honom. Jag var lite orolig först hur resultatet skulle bli, men min man verkade gilla det väldigt mycket. Lyckat må jag säga.

Imorgon hade jag tänkt att dyka in i lite skolböcker för att komma ikapp lite läsning samt att jag tänkte försöka trycka in en solning under dagen också. Det vore ju inte dumt!

______

Alltså det är inte själva händelserna i klippet som är bra, utan det är mannen i klippet, han som sitter i passagerarsätet. Han talar en speciell dialekt som endast pratas av 12 peroner i Sverige. Förståelse är liten och den underbara människa som bestämt sig för att texta så som det låter att han säger, han är ju ett geni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0