62.0

Idag har jag och min kommande sambo varit o tittat på lägenheten. Allt känns bra, allt kommer fixas iordning och den 1:a augusti flyttar vi äntligen. Allt känns så oroligt bra och det pirrar lite lätt i magen bara jag tänker på det. Glädjen går inte att beskrivas med ord! Men jag vill samtidigt varna alla i min närhet över att majoriteten av mina samtalsämnen den kommande tiden kommer handla om lägenheten och allt där till. Hoppas förvarningen gör det lättare för er att umgås med mig och att ni kan ha överseende över detta. ;)

Imorgon ska jag återigen jobba stängning, vilket majoriteten av gångerna är mycket roligare än att arbeta dag. Den enda negativa faktorn är att det är så otroligt mycket kunder den sista timmen, vilket jag tidigare inte stött på. Men som allting annat handlar det om träning, och jag tror att ju fler stängningar jag jobbar, desto mindre chock och stress kommer jag drabbas av. Men jag kan med sanna ord säga att jag trivs mycket bra, ändå!

Nu är det dags att sova! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0