60.0

Eftersom jag har jobbat ganska mycket denna vecka har jag totalt glömt bort min blogg. Dagarna har fyllts av kunder, plu-nummer och fraser som "var det bra så?". Jag undrar seriöst hur många gånger jag säger "hej" och "tack" varje dag på jobbet... Om jag säger "hej" minst två gånger/kund, och hur många kunder kan jag ha under ett jobbpass? 200? Det är alltså minst 400 "hej" om dagen, om min mattehjärna fungerar såhär sent. Imorgon är det i alla fall dags för stängning igen, 16-23 och sedan väntar ledighet tis-fre. Otroligt skönt måste jag säga!

Idag hittade jag de bästa byxleggingsarna någonsin på H&M. De är svart, med fickor, dragkedja o allt. Men tyget, ja det är som mjukisbyxor. Det känns helt seriöst som om man har ett par mjukisbyxor på sig, nästan som om man inte har någonting på sig alls... Som jag har letat efter ett par byxor i detta material och passform. Glad är ett bra ord som beskriver detta fynd.

Efter att gjort tappra försök till soldansen bestämdes det att grillning skulle ske hemma hos mig under söndagskvällen. Tyvärr verkar min soldans locka till sig regn istället, men grillningen avslutades ändå. En mycket god måltid som avslutades med ett parti i "Vem vill bli miljonär". Resultatet av detta blev att ingen av oss sex tjejer är särskilt smarta och hade det varit IRL så hade vi majoriteten av spelomgångarna gått hem med 0kr.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0