1.0

Jag visste det! Plogbilen bestämde sig för att ploga gatan 04.30 imorse! Jag undrar faktiskt hur de tänker... Undrar om han förstod att han väckte folk med sitt envisa körande fram och tillbaka... Riktigt irriterande var det!
Dessutom så ringde min brors väckarklocka cirka 06.00 imorse och som vanligt så väcker han hela huset innan han själv vaknar av det. Hur kan man inte vakna av en sådan signal? Jag trodde i drömmen att krigslarmet hade gått... Suck!

Haha, Zarah informerade mig om något roligt som faktiskt fick min morgon att bli lite bättre. Om man går in på eniro.se - kartor. Sen söker man på Åsögatan 176 och tar gatuvy. Man klickar sedan till höger till det röda huset och zoomar in våning två. Haha!

Nu tänker jag ta mitt helgbad med skum o alltmänt mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0