5.0

Att säga att jag är trött på snön är en stor underdrift. Jag vet att jag har uttalat mig om att jag gillar snö på vintern, att det hellre ska vara en vinter med massor av snö, att det är både vackert och mysigt.
Här och nu tar jag tillbaka alla uttalanden som jag tidigare gjort om snö. Jag vill att snön smälter bort, att det inte snöar mer och att våren kommer fram. Jag är trött på att gå till bussen i en halvmeter snö för att snöplogen inte plogat, trött på att vakna 04.00 de dagar jag har sovmorgon för att plogbilen tycker det är kul att ploga just då, trött på att inte kunna köra ordentligt med bil för att man måste tänka på halkan, trött på att inte få ett fast grepp när man är ute och går för att man konstant är rädd för att ramla och jävligt trött på att vara cirka 10cm från att få en megastor istapp i huvudet.
Kort och gott, vinter försvinn. Jag är less. Less var ordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0