13.0

Sista dagen med plugg innan sociologitentan imorgon. Frågan är om jag borde känna mig säker eller inte. Det återkommande problemet är ju det att man aldrig med säkerhet kan veta vad det kommer för frågor på tentan. Men det som är säkert är att det jag kan, det kan jag! Sen om det räcker eller inte, det återstår att se imorgon. Tänker iallafall idag lägga ner den sista kraften för att få lite till information i den överfulla hjärnan.
Ser fram mot att få sola imorgon innan tentan, det kanske är en taktik som fungerar.. Bli varm, lugn och harmonisk precis innan. Vi får helt enkelt se om det är ett vinnande koncept eller inte..

Jag kan inte annat än att älska den här låten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0