12.0

Har varit lite dålig att uppdatera den senaste veckan, men det kan bero på att veckan varit allmänt likgiltig.. Har haft en lektion, och det var igår. Annars har det varit lediga dagar, med en planering som jag helt själv fått utforma. Att den planeringen mestadels innehöll sömn, slöhet och mys med vänner är väl ingen direkt förvånad över. Jag ska väl inte klaga.. 
Men trots att det varit bra, så måste jag erkänna att en lätt ångest sprider sig. En ångest att jag har tenta om en vecka och att alla timmar i slöhetens tecken borde ha spenderats framför en bok.. Nu tänker jag ljuga för mig och alla andra, för att framstå som en bättre människa - nästa vecka ska jag ta mig i kragen och lägga mer till på att plugga och göra nyttiga saker än att vila och stänga av hjärnan stundtals..
Kanske vore en bra idé, men som alla bra idéer så behövs det tid för att verkställa idéer. Och med det så tycker jag att det rättfärdigar mig en ledig och mysig fredag, och en ledig lördag med inflyttningsfest hos Emil och Jenny.
 
Men på söndag, då blir det plugg. Då blir det pisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0