10.1

Det blev inga kärleksbakelser med små hjärtan på. Det blev istället hederliga kanelbullar och trots att det är alla hjärtans dag idag så tror jag att Juha blir minst lika belåten. Dock så blir det inget maratonmys i soffan, tända ljus, rosenblad i hela huset, restaurangbokning nere på stan, bubbelpoolen på glada oxen är inte bokad - utan det blir en lugn dag tillsammans med den bästa av bästa! Det tycker jag låter som en perfekt alla hjärtans dag.. Dessutom känns det lite småtöntigt att sitta på en restaurang tillsammans med 45 andra kära par och gulligulla, och vips så har det blivit en kapplöpning om vilka som är mest kära.. Tröttsamt..


Kommentarer
Postat av: Juha

Jag är toknöjd! :) Kom och mys med mig nu!

2010-02-14 @ 18:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0