10.0

Dagens;

Har spenderat en mysig kväll hemma hos fröken Hammar, med god mat, mustig chokladtårta och gott sällskap.
Ska hämta pappa och Anita på Rönnby, vilken minut de än ringer. Är trött, men njuter av att få köra så mycket som möjligt i nya bilen.
Borde ha pluggat mer idag än vad jag gjort. Som student har man aldrig en ledig stund, that's that!
Önskar att jag kunde mysa med Juha men det får vänta tills imorgon.
Vill åka långt bort till solen och glömma allt som har med verkligheten att göra.
Hoppas att jag klarar tentan om två veckor. Annars gräver jag en grop i snön och kommer fram igen när det smälter. Det som göms i snö, kommer fram i tö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0