93.0

Bestofblocket.se kan ibland lysa upp en otroligt tråkig tillvaro. Ta den här annonsen som exempel;

Crossen blev stulen i flurkmark mellan 27/10-2/11. Den som gör så den kommer till rätta får 10000kr. Den som gör det gör mig evigt tacksam. Modellen är en Yamaha yz 250-03. Mvh Johan.

- Frågan är om det nästan inte är billigare att köpa en ny? 10 000 lär väl räcka?

Eller vad sägs om den här?;

Pizzaria
jag ska inte snacka mycke fint pizzarian

- Ehh, va?

Och vad är nu detta?

Säljer nu min älskade badtunna eftersom grannkärringen fått spader av att se min ståtliga lekamen och anmält mig för förargelseväckande utseende. 1330x1030 mm, 850mm hög. Ring helst,

- Ha ha...
____________

Nu tänker jag ta jullov och det förtjänar jag. B-uppsatsen är så gott som klar, fältuppgiften är rättad och inskickad. Nu är jag trött och sliten och vill inget annat än att sova och inte ha en jobbig väckarklocka som väcker mig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0