90.0

Imorse påväg till Eskilstuna hörde jag en låt på thevoice som jag fastnade för. Jag hoppades att radioprataren skulle säga "Och nyss hörde ni Blabla med låten blabla". Men icke! Desperat försökte jag börja söka utifrån fraser i låten på spotify. I trötthetens tecken gav jag upp med ambitionen att fortsätta söka hemma. I glömskans land försvann denna ambition under dagen, men för en stund sedan kom jag på det. Jag började därför söka igenom thevoice.se och lusläsa varenda topplista som finns - utan resultat! De enda ledtrådar jag hade var att det ungefär lät som Bruno Mars + en fras i låten. Jag sökte och sökte, och kom till slut på att söka på frasen på google. Och poff! Där fanns den, både artist och titel.

Efter all tid och kraft jag lagt ner, känner jag mig nu nöjd och belåten. Nu har jag låten i min spotifylista, tryggt och säkert utan risk att tappas bort eller glömmas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0