42.0

Inför stundande sommarfest på fredag var jag tvungen att köpa en ny outfit. Temat är som sagt sommar, och vad är inte då mer passande än en blommig klänning? Med ögonen öppna letade jag och Michaela igenom ett antal Västeråsbutiker innan jag fann den. Klänningen med stort K.
Jag är väldigt nöjd och blev förvånad att jag för en gångs skull hittade det jag sökte...
När jag visade upp klänningen för pappa var hans kommentar: Oj. Den klänningen innehöll många färger. Inte alls likt dig..
Och det var väl lite av Michaelas kommentar på stan, "du får inte köpa någonting svart"...
Som sagt, mycket nöjd och ser fram emot fredag nu. Blir alltid extra roligt när man har något nytt o fint att ha på sig...


Kommentarer
Postat av: malin

Den är super fin! jag sitter hemma och syr som en dåre! har sytt sedan klockan 1 idag och nu börjar ag bli trött på de;)

2010-04-27 @ 21:39:14
URL: http://mylitteshoebox.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart hittade du den fiina:)??

2010-04-28 @ 00:53:16
Postat av: malin

Tack :) den är från Lindex!

2010-04-29 @ 13:09:58
URL: http://mmalinemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0