37.0

Jag älskar när media markt har bra erbjudanden. En dvdbox som i vanliga fall kostar 349, sålde de ut för 149.. Så jag kunde alltså köpa två för 298kr, och till och med sparar över 50 kr mot vad en box skulle ha kostat. Rabattanten inom mig kommer fram och jag blir ivrig...

Och för att toppa det grillade pappa, och jag tror nog aldrig att grillat är så gott som den första, riktigt grillningen efter vintern. Sorry, men grillningen i lördags var inte alls på samma nivå. Dessutom tänkte jag träffa kära vänner för att avnjuta en kopp kaffe, i det smått kyliga vårvädret. Men är det vår och sol, så bryr jag mig inte om det är kallt. Jag vill sitta ute!


Vanligtvis hatar jag reklamer och tror stenhårt att reklamer är till för att plåga vanliga människor. Men då och då dyker det upp en stjärna, som den här till exempel, hur kan man inte älska den?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Denna reklam är klockren!

2010-04-20 @ 09:31:27
URL: http://selinder1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0