31.0

Igår hade jag en stor förväntan på att solen skulle titta fram. Jag gjorde planer om en mysig dag i solen. Eftersom både VLT och smhi.se antydde att det skulle bli sol och som den regnhatare jag är blev jag glad över detta. Men när jag vaknade blev jag paff. Var fan är solen? Det fanns alltså ingen sol, så långt ögat kunde nå. Men varför ska man nöja sig med molnig himmel och deppa över det?
Jag bjöd istället över Sofia och vi trotsade de få plusgrader och fikade utomhus på altanen. Och det blev mysigt ändå. Trots att man efter en liten stund var tvungen att krypa in under en filt, så var mysfaktorn hög ändå.
För att sedan avsluta dagen med en solning gjorde det hela inte sämre..

Idag o andra sidan, då jag skulle till skolan. Då valde solen att skina lite, lite.. Så jag fick njuta lite när jag gick till bussen och den knappa tiden jag kunde vara ute innan skolarbetet skulle börja. Såg dessutom att några blommor längs vägkanten hade börjat blomma. Då blir jag glad!
Jag älskar våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0